Rabu, 24 Mac 2010

KEMANA NAK HANTAR ANAK TUITION DI-GEMAS ?

ya kemana nak hantar anak tuisyen di gemas ? sudah tentu semua ibu bapa hendak anak anak mereka skor a dalam semua mata pelajaran . zaman gemasindah sekolah dulu tak faham pun perkataan tuisyen..sekarang dah lain dah..

UPSR

1. Cikgu Ismail - Taman Desa Permai
2. Bhatiam - Taman Megah, Gemas Baru
3. Cikgu Razak - Taman Sg Gemas
4. Cikgu Hashim - Bekas gurubesar SK Londah - Kuarters guru SK Londah Matematik shj

PMR

1.Gemasindah belum ada maklumat - agaknya tak ada kot !

SPM

1. Cikgu Siva - Bangunan Lim Chi Moh - Pekan Gemas.

Kalau sesiapa ada maklumat silalah masukkan maklumat tu dalam blog ini ya. tolong juga masukkan maklumat mana nak hantar anak anak belajar ngaji Al-Quran.

Gemasindah...dulu pernah jadi cikgu..sekarang nak ajar anak matematik..dah tak faham dah.Salam takzim.

7 ulasan:

  1. maaf,bleh sye tnye,tuisyen tuk kelas biologi,kimia,fizik dan matematik tambahan ade tak di gemas??-munirah-

    BalasPadam
  2. sesiapa yang hendak tuisyen Bahasa Inggeris sila hubungi saya
    0134804462 (Gemas)
    khas untuk semua levels-primary, lower secondary and upper secondary..

    and untuk primary and lower secondary-leh ajar sume subjek

    BalasPadam
  3. salam, saya akan berpindah ke Gemas Disember 2013 ni jadi memandangkan saya akan memulakan kerjaya sbg fulltime hsewife, insyaAllah saya akan ada banyak masa di rumah. Saya akan coach anak2 sendiri dlm subjek math, BI, Sc dan BM tp tahap sekolah rendah sajalah. kalo ada sesapa berminat nak hantar anak2 for tusyen so bolehlah belajar bersama2 anak2 saya, sila email ke su_mdzin@yahoo.com.

    BalasPadam
  4. Kalau nk hntar anak mengaji Al-quran..@ dewasa pn boleh..sila hubungi saya dgn segera..+ tuisyen sejarah dan pendidikan islam pn boleh..

    Area gemas

    Ustaz..........
    0169529943
    keonliverpool@yahoo.com

    BalasPadam
  5. Sesiapa berminat utk tution fizik secara online blh hubungi saya di teacherhafiza1211@gmail.com

    BalasPadam
  6. Saya mengajar science PT1/2/3 dan fizik T4/5 secara berkumpulan hubungi saya di teacherhafiza1211@gmail.com Lokais Gemas negeri sembilan

    BalasPadam
  7. Boleh dapatkan no hp guru tusyen kawasan gemas

    BalasPadam