Khamis, 25 Mac 2010

GEMASNIAGA - contoh info peluangniaga dari melayuniaga

GEMASNIAGA – contoh info peluangniaga dari melayuniaga.com

Rakan niaga diperlukan untuk memasarkan:
1. Danielia Tepung Kek Istimewa (pelbagai rasa)
2. Danielia Readymade Cake
3. Danielia Biskut Raya
4. One Drop Perfume
5. Alat Solek Berjenama

layari : rhdanielia.wordpress.com

Cara nak cambahkan lagi duit...BETUL!!!
________________________________________
Emas dalam barangan yang bakal dibuang
________________________________________
Anda rimas melihat alatan elektronik yang sudah tidak berfungsi didalam rumah anda, kalau nak baikpulih mungkin kosnya hampir separuh harga barang yang baru, lalu anda membuat keputusan untuk buangkan saja alatan itu.

Tanpa anda sedar sebenarnya ada logam beharga dalam alatan itu..
Ya, Emas., jadi jika anda ingin buangkan juga tolong hubungi saya, saya sedia pemungut alatan itu dari tong sampah rumah anda.

Kalau anda sayang nak buang, saya ada cara supaya anda dapat keuntungan dengan memproses sendiri atau beri orang lain proses tapi masih dapat untung,
ataupun anda mahu jadikan ianya satu perniagaan, wow! saya rasa ini idea yang bagus kerana masih ramai yang tidak tahu tentang perkara ini.

Oleh itu marilah kita majukan Melayu setapak lagi kehadapan dengan ilmu yang baru, untuk satu kehidupan yang lebih selesa dimasa hadapan.

Bagaimana Cara dapatkan Emas dari barang yang anda, jiran, saudara anda, atau syarikat tempat anda bekerja ingin buang bergitu saja!!
Selamat Maju Jaya.

Panduan Emas Percuma
Klik Sini

Program Komisyen Mudah, Produk Bagus & Bisnes Real
________________________________________
A'kum.
Telah hampir 2 tahun Coklat Minda dipasarkan secara bajet kecil dan tanpa belanja promosi yang besar dan gah. Belian ulangan dan maklumbalas bagus dari pelanggan kami membuat kami yakin untuk bekerjasama dengan anda semua. Produk kami telah pun sampai ke Brunei dengan kadar belian yang bagus. Sekarang syarikat kami ada 3 program affiliate melibatkan semua 4 produk keluaran kami.

1. Program Affiliate Website:
Daftar percuma dengan kami. Ambil link atau banner dan letak di website atau blog atau email anda. Jika ada orang buat order melalui link atau banner yang anda letak itu kami akan bayar RM3 bagi setiap kotak/unit produk yang dia beli.

2. Program Dealer Perkenalkan Dealer:
Bila anda membeli sekurang2nya 6 unit/kotak produk kami dalam satu order, anda mendapat harga dealer dan dikira sebagai dealer. Anda boleh perkenalkan orang lain yang juga mahu beli begitu. Dari belian pertama mereka anda akan dapat komisyen RM4 bagi setiap unit/kotak yang mereka beli. Dari belian kedua dan seterusnya anda akan dapat RM2 bagi setiap unit/kotak yang mereka beli.

3. Program Affiliate Sticker Kereta Coklat Minda:
Dapatkan sticker kereta Coklat Minda dari syarikat kami dengan percuma bila anda membeli sekurang-kurangnya satu unit/kotak produk kami. Atau boleh juga anda beli sticker tersebut dengan harga RM10 utk 2 keping. Tuliskan nombor handphone anda di situ dan lekatkan di cermin belakang kereta anda.

Bila ada sesiapa yang sms atau call anda untuk bertanya tentang Coklat Minda, sticker itu atau produk2 kami, anda hanya perlu FORWARD kan kepada kami (017-881 9111) sms itu dan tambah nombor hp mereka dalam sms itu. Kami akan daftarkan nama dan nombor hp mereka sebagai ahli di bawah nama dan nombor hp anda.

Jika mereka ada membeli produk dari kami pada bila2 masa, anda akan mendapat komisyen RM5 bagi setiap unit/kotak yang mereka beli. Anda juga mendapat komisyen dari belian ulangan mereka. Kami yang akan melayan pertanyaan dan urusan pembelian mereka. Poslaju percuma ke seluruh Malaysia.

Kiraaan komisyen biasanya dibuat pada setiap 2 haribulan bulan hadapannya. Pembayaran pula dibuat melalui Maybank/CIMB pada 10 haribulan bulan kiraan itu dibuat. Ahli affiliate perlu berikan nombor akaun bank mereka melalui sms kepada kami.
======

Ini adalah contoh belian dari pelanggan dan dealer kami:

Pelanggan 1:
Status: Pengguna sahaja.
Dari: Batu Caves.
Jantina: Lelaki.
Umur: 50an.
Produk: MacaMaca
Mula membeli: 25.06.2009.
Rekod belian: 25 Jun: 1 kotak, 08 Jul: 1 kotak, 04 Ogos 1 kotak, 01 Sept: 2 kotak.



Pelanggan 2:
Status: Pengguna dan Dealer.
Dari: Semenyih.
Jantina: Wanita.
Umur: 30an.
Produk: Coklat Minda.
Mula membeli: 16.08.2008.
Rekod belian: 16 Jun 2008: 2 kotak, Selepas 2 minggu: 20, Setiap ulangan seterusnya: 52 kotak.

Pelanggan 3:
Status: Pengguna dan Dealer.
Dari: Ipoh.
Jantina: Wanita.
Umur: 30an.
Produk: Coklat Minda.
Mula membeli: 10.08.2009.
Rekod belian: 10 Ogos: 6 kotak, 08 Sept: 6 kotak, 15 Sept: 52 kotak.

Jadi anda lihat rekod di atas dan fikirkan keberkesanan produk kami dan sambutan dari pengguna2 dan dealer2 kami. Seterusnya, fikirkan jika mereka itu masuk di bawah anda. Kami tidak menjanjikan jutaan/ribuan RM seperti orang2 yang buat skim2 yang macam2 ada. Tapi jika ada rezeki, dengan daftar percuma atau beli produk untuk guna sendiri atau beli untuk jual, anda berpeluang mendapat komisyen.

Jaminan pulangan wang untuk produk kami:
Jika anda membeli sebagai dealer (6 unit/kotak hingga 52 unit/kotak), kami beri anda tempoh selama 2 bulan untuk cuba menjual atau guna sendiri. Jika tidak habis, anda pulangkan produk yang belum dibuka kotaknya dan dalam keadaan baik di dalamnya. Kami akan pulangkan wang anda bersamaan nilai jumlah pulangan produk itu.
(Tidak banyak syarikat yang berani memberi jaminan begini).

Kami buat bisnes ini bukan untuk menipu atau mempengaruhi orang untuk labur wang tanpa pengetahuan tentang bisnes. Bukan skim2 cepat kaya dan bukan untuk jual produk tidak bagus dan lari dengan wang pelanggan. Sedaya-upaya kami kurangkan risiko kerugian pelanggan dan dealer2 kami.

Jika masih ada kemushkilan, sila bertanya dan kami cuba menjawabnya. Sertakan nama jika anda sms kami. Jangan bertanya "dari dalam gelap" kerana kami sukar merekodkannya.

Mulakan dengan menyebarkan maklumat ini kepada kawan dan sesedara anda2

[COLOR="Red"]KEPADA KAKI SPAM, MLM, SKIM2 CEPAT MISKIN ATAU YANG TIDAK PERLU JUAL2 PRODUK DAN SESIAPA YANG TIDAK BERMINAT DENGAN BISNES KAMI INI, tolong JANGAN SPAM emailbox kami. Emailbox kami untuk tujuan bisnes kami saja. Jika tidak berminat dengan bisnes kami, jangan ganggu kami dengan email anda. Semenjak saya beritahu tawaran promosi kami di forum ini banyak email spam kami terima.
Kami adalah tuanpunya syarikat bisnes sebenar dan tidak berminat dengan skim2 anda. Kami tidak SPAM anda, jadi jangan spam kami. HARAP ANDA FAHAM./COLOR]
(Saya mohon maaf dari Tuan Moderator kerana perenggan amaran ini kepada ahli2 di sini, tetapi kami amat kecewa dengan perbuatan spam mereka).

Terima kasih.
Selamat Aidil Fitri & pohon maaf zahir dan batin.
Wassalam.
Sulaiman
Bio Ekstrak Enterprise
Shah Alam.
017-8888 314.

PERTANIAN

Tanam Cili Api Cara Biasa
________________________________________
Menanam lada api bolih mendatangkan pendapatan munasabah untuk menambah pendapatan. Ada 2 pilihan pertama cara fertigasi kedua tanam dalam polibag atau atas tanah dgn cara biasa ( tak guna sistem fertigasi ) . Saya dah cuba kedua cara. Cara fertigasi gagal sbb konsultan saya tak pandai saya tanam 2000 - rugi RM 10K.

Sebelumnya saya tanam dalam polibag dan atas tanah ada l.k 1500 pkk . Kutipan mingguan l.k 130 kg jual @ RM 10.00 / kg dapatlah l.k RM 5,000 sebulan. Sekarang hajat saya nak tanam 10,000 pokok .. setakat sini dah ada 2,500 pkk dah mula berbunga.

Saya nak cerita pengalman saya sikit untuk bacaan bro bro semua..mungkin boleh bantu sapa yg nak tanam cili. Pertamanya guru saya kata tnam cili mmg mencabar keraana banyak musuh pembawa penyakit ..dia kata kalau tanm cili api mudah tak kan dapat jual RM 10 -12 /kg kerana ramai org tanam dan harga rurun..munasabah kan ?

Layari http://gemstani.blogspot.com

Ternak Cacing

salam semua..

saya ada membekalkan induk cacing pelbagai jenis..harga boleh dirunding bergantung kepada kuantiti dan lokasi penghantaran..range harga sekitar rm150-rm300/kg.
sesiapa berminat boleh hubungi saya ditalian 012-6813526
MEMBEKAL Jagung Maniss.
________________________________________
Salam...kepada sesiapa yang berminat untuk menborong Jagung Manis sila hubungi Zahir di 019 7443810. Tidak lama lagi ladang jagung manis yang diusahakan oleh family akan dituai. Cepat....cepat...order segera.

Benih ikan ketutu
________________________________________
kepada yg mencari ketutu bolehlah call ke 0196230426
__________________
Kepada yang berminat mencari benih ketutu boleh masuk laman web

k22-goby.blogspot.com

ayam serama dan ayam laga..hobi yang tiada berkesudahan
________________________________________
saya dah lama melihat senario ini...kalau kiter kata ayam laga..sejak zaman dahlu kala tidak kira apa bangsa sekalipun mempunyai peminat ayam laga..jangan salah anggap, pemikiran sempit sesetengah pihak yang mana melihat memelihara ayam laga adalah menyumbang kepada perjudian menyebabkan spesies ini telah dibiarkan bercampur dengan ayam kampung lain menyebabkan percampuran genetik sehingga ayam ini hilang sifat istimewa nya..minat generasi baru yang tidak minat ayam laga ini memburukkan lagi keadaan..mungkin anda menganggap saya ini adalah penjudi ayam laga tapi ketahuilah..ayam laga merupakan salah satu seni warisan negara kita yang mengalami kepupusan bukan dari segi kuantiti tapi kualitinya..

banyak peminat aayam laga juga telah beralih kepada ayam serama..ayam kecil molek ini mempunyai peminat yang tidak kalah bilangannya..seperti ikan arowana,...yang dibeli kerana kecantikkannya..begitu juga ayam serama yang cantik akan dijual dengan harga yang mungkin orang yang tidak faham akan mencebik bibir dan menganggapnya mahal..tapi mereka tidak melihat dari segi haiwan lain..ada ke ikan arowana, burung merpati eksotik, burung kakak tua atau ikan laga yang gred terbaik dapat dibeli dengan harga yang murah??

sejak dahulu lagi saya tidak lagi melihat ikan arowana golden red dijual dengan harga berpuluh2 ringgit sahaja..hobi eksotik ini tidak boleh dinilaikan dengan duit..kalau kiter tak mampu untukbeli yang mahal..bermulalah dari bawah..saya juga begitu asalnya..tapi dari masa ke semasa proses penggredan baka tetap dilakukan agar produk yang lebih baik dapat dihasilkan..
__________________
peja - 0179551602

kalau sudilayarilah..

http://exoticbantamsbreeder.blogspot.com/

Bincang ikan puyu
________________________________________
sekarang nie permintaan tidak mencukupi untuk ikan puyu ..dan saya cadangkan kepada penternak supaya menternak ikan puyu..kerana ikan puyu boleh pergi jauh...

lagi satu ikan puyu di kawasan saya 1KG rm12..untuk perniagaan memnag bagus ternakan ikan puyu nie..memerlukan benih puyu boleh cari supplyer nie 0135299125 (mohd

Industri sarang burung layang-layang @ bird nest
________________________________________
For only RM 3,180, you can invest in bird nest industry.

Let me introduce you to walit industry. You only need to invest capital just once and there's no need for overhead cost. This industry have a guarantee market where the bird nest price are increasing due to it's quality. 1 kilogram of not yet processed bird nest sold by RM 4,500 to RM 6,000 and the price increase double in China and Hong Kong.

In the end of 2006, there have a statistic stated that almost 36,000 bird house in Malaysia and it's prove that this industry grows silently.

Due to increase the number of Bumiputera's involvement in bird nest industry, Aeroswift Consultancy Sdn Bhd (ACSB) established a collective project in a walit bird house which a person can have a share in the bird house investment for only RM 2,880 (excluding RM 250.00 for a land permission and RM 50.00 for agreement cost and stamp) and there's no maximum limit. When a bird house completely build, the bird nest can be take after 6 month to one year and the maximum income are from RM 60,000 and above after 3 years.

Those who are interested, can e-mel leave their e-mel with phone number and I will provided further information.

Ikan laga Hiasan
________________________________________
Boleh semak di sini: bettasocietymalaysia.com.my
__________________
Show Betta for Sales
Betta Society of Malaysia
Prestige Swiss Watches

Tiada ulasan:

Catat Ulasan