Sabtu, 15 Januari 2011

LUAHAN HATI SAORANG AHLI UMNO TOTOK ..macam saya juga



Salam para pembaca Melayu - Islam.

Catatan dibawah ditujukan kepada ahli ahli UMNO TOTOK yang sering berasa serbasalah.
Gemasindah termasuk dalam golongan itu. Kepada ahli UMNO yang membaca lamanblog ini , gemasindah bertanya and amacam mana ???

DARI KOMEN DALAM BLOG PANEH & MIANG.

Anselmo said...

Aku ni penyokong tegar UMNO, apa pun keadaan undi tetap kat UMNO, aku gak bukan kata semua UMNO tu betul tapi apa pilihan terbaik? PAS dan PKR terang2 anjing DAP yg kafirnya kafir harbi.

Setuju dgn PAk Sedaro, Pemimpin UMNO YB2 dan YAB2 ni termasuklah anak beranak, pegawai2 khas yg sulit dan tak sulit, kroni2, KSU2, Ketua2 Pengarah sedarlah diri. Munafik dan mungkar yg kamu buat orang tahu jugak, cuma sayangkan kerajaan Melayu Islam kita diamkan je. Tapi sampai bila? Kamu semua guna jawatan utk raih kekayaan melampau. Ambik komisen dari kontraktor sampai mencekik darah, ambik kontraktor dikalangan kroni kamu shj. TOLONG JANGAN NAFIKAN, aku meluat dan tambah benci dgn kamu.

AKu ulang bkn takut nak dedahkan, tapi gerombolan pembangkang yang ada dinegara ini akhlak mereka lebih dahsyat dari anjing dan babi.AKu ambik pendekatan terima shj dulu, lepas ni kita fight, lepas PRU 13, bila BN kembali.INGAT SEMUA di atas lepas PRU 13, kita lawan.

1 ulasan:

  1. DEMOKRASI.....itu lah yang sebenarnya menyebabkan perkara yang diucapkan oleh paneh miang berlaku.Kerana demokrasi menyuburkan perlawanan,perebutan dan pertentangan.

    Kalau tuan jadi YB atau YAB(bayangkan sahaja)Tuan perlukan wang untuk beri kepada tetamu-tetamu yang datang dipejabat ADUN bersama masalah mereka yang mana diantara masalah mereka bil air tak bayar,rumah tertunggak,anak nak sambung pelajaran,sumbangan dan bermacam-macam masalah yang memerlukan wang sebagai jalan penyelesaian.Bagaimana YB nak dapat duit untuk menampung segala permintaan ini?Gaji YB baru 5000 sahaja.Caranya YB perlu ada banker yang dilantik dari kalangan kontraktor yang tuan panggil kroni tu.Kalau tuan di tempat YB pun saya yakin perkara yang sama akan berlaku.

    Itu belum ketika pilihanraya atau perebutan kerusi bahagian?Siapa yang akan menjalankan kerja-kerja jika tiada wang yang dihulurkan?sebab tu YB beri kontrak atau tender kepada orang yang boleh membantu dia dalam kerja-kerja remeh temeh serta sukar beliau.Saya ambil contoh mudah itu tender pasir!!!!YAB luluskan tender pasir(hak milik kerajaan negeri)dengan harapan yang menerima akan membantu YB dimasa hadapan dalam program-program atau majlis tetapi yang berlaku ramai yang langsung tidak menghulur atau membantu YB walaupun menerima tender pasir

    BalasPadam